starting over.

det råkar väl bara falla sig som så att det är nytt år snart, och nu blir det nya tag. har varit i sverige en månad och redan kommit in i rutinerna. jobbar heltid, och lite privat utöver det. har haft skitkul med mina kompisar och supermysigt med min familj. trivs väldigt bra, men kommer antagligen tröttna snart.
.
den 23 januari kommer jag operera bort mina halsmandlar. håller tummarna för att jag inte ska få någon feber efteråt så jag slipper ligga inlagd. utöver det finns det en del andra grejer jag måste reda ut. så som det ser ut nu kommer jag inte lämna sverige innan september. och när jag väl är där, kanske jag är i ett helt annat skede i mitt liv. vem vet.
.
just nu tar jag bara livet som det kommer och njuter till fullo. det borde ni med göra. gott nytt år på er!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0