day of surgery.

fan vad svårt det var att somna igår. har inte tänkt jättemycket på operationen egentligen, men när det var läggdags satte tankarna igång. somnade väl runt halv tre, gick upp kl 5 och åt frukost, sen sov jag ett par timmar till. nu är jag nyduschad och ska snart ta tåget in till kristianstad där pappa möter mig och tar mig till sjukhuset. till råga på allt har jag världens mensvärk men det är väl lika bra att slå två flugor i en smäll. vi hörs ikväll eller imorn om jag överlever.
/
damn it was hard to go to sleep last night. haven't really thought that much about the surgery but around bed time yesterday i started thinking. fell asleep around half two, and then got up at 5 to eat breakfast. got a couple of hours more sleep. now i've just taken a shower and i'm about to take the train to kristianstad where dad is gonna pick me up and take me to the hospital. on top of everything i have the worst period pain ever, but i guess it's good to take it all at once, no? talk to you tonight or tomorrow, if i survive.
/
xx

Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Hoppas du får en härlig måndag och en bra start på nya veckan :)

2012-01-23 @ 13:42:56
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0