post op. day 1.

vaknade kl 06 då det var dags att ta första medicinen. magen kurrade oxå så jag fick i mig lite yoghurt. smärtan i halsen är lite mer påtaglig, skulle väl säga en femma. la mig och tittade på film men efter åtta då jag tog min andra dog smärtstillande mådde jag illa igen så jag la mig och sov. gick inte upp förrän halv tolv och har nu ätit en måltidsersättningssmoothie, en päronsplitt och tagit mer medicin. nu ska jag lägga mig och chilla igen.
/
woke up at 6 am when it was time to take the first meds. was a bit hungry so i ate some yoghurt. the pain in my throat is a little worse than yesterday, but on a scale 1-10 i'd say a 5. went back to bed and watched a movie but after my next painkiller at 8 i felt nausous and had to go back to sleep. didn't wake up till 11.30 so i've just had a meal replacement smoothie and some more pills, haha. and an ice cream, of course. now i'm going back to bed again! so far so good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0