post op. day 5.

när jag är frisk ska jag äta allt som jag tycker är gott. jag ska äta så jävla mycket att jag inte kommer kunna röra mig. jag ska äta så jag mår illa och ångrar att jag har ätit. mat är ju det mest fantastiska som finns (typ) och att knappt kunna äta och att inte kunna njuta av det man får i sig är en plåga. jag vet att jag gnäller men det är väl lite det som är meningen med en blogg. idag trodde jag att smärtan lagt sig men det går verkligen upp och ner. just nu är det okej men för några timmar sen ville jag gråta. måste ändå säga att jag är förvånad över att det gått så pass bra. fast jag kan ju fortfarande få blödningar så jag ska inte ropa hej än. har haft hicka i en halvtimme nu - inte skönt!
/
when i'm feeling well again i'm gonna eat everything that i like. i'm gonna eat so damn much that i'm not gonna be able to move! i'm gonna eat till i feel sick and regret that i ate everything. food is the most amazing thing there is (sort of) and not being able to enjoy the little you can eat really sucks. i know i'm whining but that's the reason to have a blog. today i thought the pain was giving in but it's really a rollercoaster. right now it's okay but a few hours ago i wanted to cry. but i have to say i'm surprised that it's been healing so nice. well, i can still get bleedings so let's not say too much. have had the hickups for half an hour now - not nice!
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0